Website geschiedenis Dorpskerk

Geplaatst op onder Gemeentebreed

Sinds de nieuwe website hebben we geen uitgebreide pagina's over de geschiedenis van de Dorpskerk. Deze pagina's waren al niet volledig of onjuist, maar daar is verandering in gebracht. Onderstaand bericht kregen we om hier nog extra aandacht aan te schenken.

Sinds de vernieuwde website in gebruik is, wordt er geen aandacht meer geschonken aan de geschiedenis van de Dorpskerk. U begrijpt dat dit voor mij een gemiste kans is. Hoewel nee, het is juist een nieuwe kans. Het onvolledige en deels onjuiste verhaal kan nu eindelijk worden vervangen door nieuwe informatie!

In 2022 is er een website gebouwd met al onze informatie over de geschiedenis van de Dorpskerk en over verschillende items uit de kerkgeschiedenis. Er is gekozen voor een site waarop verschillende artikelen en deelonderzoeken zijn geplaatst in de vorm van een canon. Het makkelijkste is om op dorpskerk.com een verwijzing te maken naar deze uitgebreide site met honderden foto’s. En dat is gelukt!

Welkom om een kijkje te komen nemen op www.dorpskerkijsselmuiden.nl!

Met dank en groet,

Bertil.