't Baken 16+

’t Baken is een oud gebouw naast de oude Hervormde Kerk in IJsselmuiden. Maar wat hier onder andere op zaterdagavond gebeurt is zeker niet oud te noemen. Het is namelijk een belangrijk onderdeel van het open-jeugdwerk, voor en door jongeren. Het woord ‘open’ zegt dat het niet uitmaakt of je bij een kerk bent aangesloten, of niet.

baken-logo-12.png

Op zaterdagavond zijn wij meestal open voor iedereen die het leuk vindt om te chillen en wat te drinken met vrienden, kennissen of juist onbekenden. In ’t Baken hebben we een bar waar je drinken kunt halen. Ook is er regelmatig wat te snacken. Geen zin om aan de bar te hangen? Dan is er de mogelijkheid om te poolen, tafelvoetballen of een potje te darten. Kortom, de ultieme zaterdagavond!

't Baken heeft een eigen website waar alle recente informatie en activiteiten worden gedeeld. Neem eens een kijkje op deze site www.baken-online.nl

Hopelijk zien we je snel in ’t Baken!

Ook zijn wij te volgen op Instagram en Facebook.